SiOL.net
|
ponedeljek, 21. april 2014 ob 12:56 |
Slovenski kupci so naklonjeni domačim blagovnim znamkam, ki imajo po njihovem mnenju ugodnejše razmerje med ceno in kakovostjo
|
|
Svet 24
|
ponedeljek, 21. april 2014 ob 10:56 |
Slovenski kupci so naklonjeni domačim blagovnim znamkam, ki imajo po njihovem mnenju ugodnejše razmerje med ceno in kakovostjo, je pokazala mednarodna raziskava Best Buy Award. Ta je pokazala, da...
|
|
Računalniške novice
|
ponedeljek, 14. april 2014 ob 12:56 |
Splošna internetna populacija v Sloveniji meni, da imajo domače blagovne znamke ugodnejše razmerje med ceno in kakovostjo. Po podatkih mednarodne raziskave Best Buy Award za obdobje 2013/2014 je...
|
|
Tehnokrat
|
petek, 11. april 2014 ob 21:37 |
Švicarska raziskovalna hiša ICERTIAS vsako leto opravlja raziskavo med priljubljenostjo blagovnih znamk, poimenovano Best Buy, podeljuje pa tudi istoimensko nagrado. Po mnenju Slovencev imajo domače blagovne znamke ugodnejše razmerje med ceno in...
|
|
Delo
|
ponedeljek, 31. marec 2014 ob 15:00 |
Ljubljana – Enzo Smrekar je v SZS prišel leta 2010. Takratni predsednik Tomaž Lovše ga je imenoval za podpredsednika, zadolženega za marketing, kot zastopnika sponzorjev oziroma člana...
|
|
Delo
|
petek, 14. marec 2014 ob 09:00 |
Ljubljana – Ponudniki izdelkov in storitev stopnjujejo svoj marketinški napad na kupčevo zavest tudi z oglaševanjem pridobljenih certifikatov. V poplavi tovrstnih znakov se potrošniki že...
|
|
Dnevnik
|
sobota, 1. marec 2014 ob 00:00 |
„Dosežki, ki se ne dajo izmeri s centimetri in sekundami, izrazijo svojo pravo vrednost šele v primerjavi v času in okolju. Zadovoljstvo...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Naprej > Konec >>
|